Klachten

Niet tevreden over onze dienstverlening?

Niet tevreden over onze dienstverlening?
Bij Financieringsgilde werken zelfstandige adviseurs die ieder hun eigen onderneming voeren. Wanneer je een overeenkomst sluit, doe je dat altijd rechtstreeks met de franchisenemer/adviseur die jou heeft begeleid.

Natuurlijk doen wij er alles aan om te zorgen dat je tevreden bent over de dienstverlening. Heb je toch een klacht, dan kun je die in eerste instantie indienen bij jouw eigen adviseur of vestiging. Samen kijken jullie naar een passende oplossing.

Kom je er samen niet uit? Dan kun je het hoofdkantoor van Financieringsgilde vragen om te bemiddelen. Lukt het ook dan niet om de klacht naar tevredenheid op te lossen, dan kun je de klacht voorleggen aan KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening).

Stap 1: Klacht indienen bij jouw adviseur

  • Klachtenformulier lokale vestiging

    Vul het formulier in en beschrijf jouw klacht zo gedetailleerd mogelijk. Zo kan jouw adviseur zorgen voor de meest passende oplossing. Stuur jouw klacht binnen 30 dagen na voltooiing van de betreffende werkzaamheden of binnen 30 dagen na verzenddatum van de factuur op.
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Door het formulier te versturen geef je toestemming om je gegevens beveiligd te bewaren en ga je akkoord met ons privacy statement.

Stap 2: Bemiddeling aanvragen bij hoofdkantoor

Kom je er samen niet uit?
Lukt het niet om jouw klacht met je adviseur of vestiging op te lossen, dan kun je het hoofdkantoor van Financieringsgilde inschakelen. Wij kijken dan als bemiddelaar mee en doen ons best om samen alsnog tot een passende oplossing te komen.

Je kunt hiervoor contact opnemen via klachten@financieringsgilde.nl

Stap 3: Klacht indienen bij KiFiD

Ben je na deze stappen nog niet tevreden met de geboden klachtenafhandeling?
Dan kun je jouw klacht voorleggen aan KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening). KiFiD is een onafhankelijke organisatie die klachten behandelt over financiële diensten en producten.

Onze adviseurs zijn zelfstandige ondernemers, maar zij zijn gezamenlijk via Financieringsgilde aangesloten bij KiFiD onder registratienummer 550.000001. Dit betekent dat je jouw klacht altijd kunt indienen bij KiFiD, ook al heb je een overeenkomst gesloten met een lokale franchisenemer.

Klachten kunnen digitaal via het klachtenformulier van KiFiD worden ingediend of per post naar:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Dit zeggen onze klanten

Al onze reviews worden verzameld op het onafhankelijke review-platform van klantenvertellen.

10

Snel, vakkundig en doelgericht.

Tjalle heeft mij snel en vakkundig geholpen aan een zakelijk krediet. Op alle gestelde vragen kwam een helder antwoord, hierdoor heb ik extra financiele ruimte om mijn bedrijf verder te laten groeien, bedankt!

10

Top geregeld!

Ik ben heel goed geholpen door de heren van Financieringsgilde vanaf het begin tot het einde van de zaak, snel en goede afspraken gemaakt met de heer Tjalle Boomers die het heel netjes en professioneel aangepakt heeft.

10

Snel en goed geholpen

Alles was snel geregeld. Goed, duidelijk en vriendelijk geholpen. Vragen over randzaken worden snel beantwoord.

10

Goede en prettige service

Wij zijn perfect geholpen. Alles ging soepel, snel en passend bij de wensen die wij als bedrijf hadden neergelegd.

10

Zeer goed

Had niet verwacht dat in zo een korte tijd , zeker na de ervaringen met Rabo bank. Afgerond had kunnen worden

10

Super

Tjalle, je hebt ons fantastisch geholpen met onze financiering en alles wat daarbij kwam kijken, dankjewel.

10

Eerlijk en goed advies

Rene heeft ons zeer goed een eerlijk advies gegeven, eerlijkheid en betrouwbaarheid daarom kiezen wij voor Rene ook voor in de toekomst.