fbpx

Klachten

Niet tevreden over onze dienstverlening?

Natuurlijk doen we er alles aan om te zorgen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Heb je desondanks een klacht over onze geleverde diensten, dan horen wij dat graag. In overleg met jou proberen we tot de juiste oplossing te komen.

Stap 1: Klacht indienen bij jouw adviseur

  • Klachtenformulier Financieringsgilde

    Vul het formulier in en beschrijf jouw klacht zo gedetailleerd mogelijk. Zo kunnen onze adviseurs zorgen voor de meest passende oplossing. Stuur jouw klacht binnen 30 dagen na voltooiing van de betreffende werkzaamheden of binnen 30 dagen na verzenddatum van de factuur op.
  • Door het formulier te versturen geef je toestemming om je gegevens beveiligd te bewaren en ga je akkoord met ons privacy statement.

Stap 2: Klacht indienen bij KiFiD

Niet tevreden met onze klachtenafhandeling? Meld je klacht via KiFiD wanneer je nog niet tevreden bent met de voorgelegde oplossing van onze adviseurs. 

KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening) is een onafhankelijke organisatie die klachten behandelt over financiële diensten of producten. Wij als Financieringsgilde zijn hierbij aangesloten met registratienummer 550.000001. Klachten kunnen digitaal via een klachtenformulier worden ingestuurd of kunnen via de post worden gestuurd naar onderstaande adres.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Dit zeggen onze klanten

145 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9.6/10

Al onze reviews worden verzameld op het onafhankelijke review-platform van klantenvertellen.

Previous
Next